En till busig katt






Kolla vad mammas katt hade gjort idag (Hon brukar jämt göra så men ändå)!! Busig eller vad?! Hihi :)
Hej!
Nu är min sista sommarlovsdag för det här året nästan slut! Buuhuuuää :(:( Imorrn är det skolan som gäller, suck. Jaja, that's life. Idag var det en bra dag iaf. Har hunnit med en hel del!
- Gjort ett halsband
- Gjort två "nyckelringar" (kan visa nån annan dag)
- Läst mkt
- Cyklat till Pekås och köpt en glass (tänkte köpa 20 munkar för 40 kr, nåt erbjudande, men det var slut. Vem köper 20 munkar liksom ......... host, jag.)
- Ätit FEM glassar! (Haha, hade det som ett "mål" i sommar, att äta 5 glassar på en dag. Hade helt glömt bort det så jag gjorde det verkligen i sista sekunden haha)
- Varit hos mamma och fikat, eftersom min lillebror har namsdag idag (OOOPS nu råkade jag avslöja det också :O ;) )
- Lekt med liten M lite ;)
- Snackat med MNC&A! (<3)
Typ det! Sista sommarlovsdagen var braaaaa! :D
Nu ska jag snart sova, skola imorrn!! SHIT!
Sov gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0