Gratis fotobok!


Hej bloggen!
Dåligt uppdaterat, jag vet. Men har inte haft ork att skriva. Har inte hänt nåt intressant heller så xD

Nu ska jag iallafall tipsa om en bra sak!
Jag har läst på flera olika bloggar om att man kan få en gratis fotobok från Fujifilm, värde 344 kronor! Och det enda man behöver göra är att skriva 100 ord om den! Snacka om bra grej! Kolla bara på bilderna ovanför, visst ser det häftigt ut! Jag som älskar att pyssla med bilder och så. Det här blir helt perfekt! Vill du ha mer info om fotoboken kan du klicka HÄR. Vill du också ha en gratis fotobok? Klicka HÄR!
I min fotobok ska jag ha bilder från 2008-2009, tagna med min digitalkamera. Det ska vara blandade bilder. På kompisar, natur, roliga händelser, osv. Det kommer bli hur bra som helst.
Rekommenderar det verkligen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0