Sista sommarlovsdagen (!!!)


Hej. Det här är dagens "outfit" (<- fult ord men jaja). Det blev lite enkelt idag, orkar inte bry mej så mkt. Idag ska jag nog mest ta det lugnt. Det är ju sista sommarlovsdagen idag!!! OMG! Det är alltså skola imorrn. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Har ingen kommentar (som inte innehåller svordomar ;)).
Hade tänkt visa halsbandet jag gjorde lite fort förut. Men eftersom min kamera suger och inte kan ta kort på så små saker så nära, så gick inte det. Men jag ringade in den på bilden. Det syns inte så bra, men det är en apa. Mitt djur i det kinesiska nyåret eller vad man ska säga. ;) Söt är den iaf. Även om det inte syns.
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0