Windsurfing :D


Jag är skillad, eller hur (HAHA)

Hej!
Idag var det windsurfing som gällde! Klockan nio på morgonen gav jag mej ut i vattnet med våtdräckt (snyggt slimmad, haha), flytväst och hjälm. Shit vad snygga vi var alltså. ;D Men det gick faktiskt rätt hyfsat ändå. :D Fast först när man skulle få upp seglet, jag bara:"shit, det här kommer aldrig gå!!" Men när man väl fått upp det och fått in tekniken gick det rätt bra! Åkte iväg "längre" sträckor flera gånger, tjoho! Verkligen askul! :D Resten av dagen slappade vi typ bara på stranden, och körde lite minigolf. Sen hemma har jag typ bara slappat. Och varit och fixat tid till pianot, hihi. :D Nu blir det tv, tjo!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

TACK :D

2009-08-25 @ 20:17:57
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0