CAMPING-TIME

Igår var det tältning i trädgården som gällde ja! Väldigt kul måste jag säga. Eller det kanske berodde på att jag blev typ övertrött gånger tusen och skrattade åt allt. Och då menar jag ALLT. Liksom, hur kul är det när nån säger "handfat" mitt på dagen? Nej, just det.
Kan säga att mitt ben blev konstigt och gick inte att sträcka på helt. Så jag låg och skrek:"Aj mitt ben!!!" ett tag. Fast sen blev allt helt plötsligt askul, så jag låg och skrattade åt benet istället. Efter det gick allt utför. Och det ledde till att jag skrattade åt ord som "handfat".
Nej, nog snackat. Här får ni lite bilder:






1. Tältet och jag! Tältet var stort som jag-vet-inte-vad och jag har fina sova-i-tält-kläder på mej.
2. En väldigt suddig bild på mej. Det ser inte ut som jag. Men det är det. .. Tror jag.
3. Min nalle! Haha, han fick följa med och tälta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0