Apple


Hej bloggen!

Dåligt uppdaterat, jag vet. Men har inte orkat. Det har inte hänt så mycket heller. Har köpt nytt minneskort till kameran! Är asglad haha, xD Sen tror jag jag var med om världens roligaste bussresa igår. Både till och från stan. Haha, skrattade ihjäl mej!! Först åt den där skylten som ska visa hållplatserna. Den var typ trasig och visade bara massa streck. Och med rätt sällskap blev det där väldigt roligt haha xD Sen när vi skulle åka hem så krånglade Grewé med den där automaten man stoppar in busskortet i så den lät typ (den gör det ibland). Sen resten av bussresan (alltså hela vägen) diskuterar C, M & N om hur mycket Grewé skulle få betala ifall det kom en kontrollant. Sen sa dom att han hade typ haft sönder den där automaten, och skylten, och våld mot tjänsteman, hot med brandhammare osv. Jag dog av skratt där kan jag säga.
Haha, ni är bäst ily <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0