todayyyy


                                                                                                                                          bild från igår :)
Hej!
Kort skoldag idag, asgött! Bara 8:30 - 10:30! Och det enda vi gjorde var att prata om vandringen och kolla på en film från vandringen (usch, usch, usch säger jag bara ;/ ;)) Sen hemma har jag typ slappat bara. Och varit med bästizzzzzz, ily<3 Askul :D BTW, ska jag få en glass av han imorrn. Tror han kommer vägra ge mej en men jaja. Vi får se! Nu är det idol som gäller. Har egentligen massa läxor men jag känner att - NEJ, det går inte. Jaja, c ya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack :) Allt bra? =)

2009-09-16 @ 19:34:32
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0