Vandring


                                                                                                                                  Gjorde en header förut! Vad tycks? ;)
Tjaaaaa!
Har glömt berätta en grej tror jag. Imorrn ska jag och klassen ut och vandra i tre dagar! I Glaskogen. Kan bli rätt kul, kan bli sämst. Får se. Nu har jag iaf packat typ allt. Blev endel grejer kan jag säga! Tur att mamma kan skjutsa mej till skolan så jag slipper ta bussen med en ryggsäck, en stor bag, sovsäck, liggunderlag, stövlar och mat-kasse haha ;)
Nu ska jag typ kolla tv eller nåt.
Vi hörs på onsdag!! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, räääätt:)

2009-09-07 @ 13:38:12
URL: http://fridasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0